Jak obsługiwać Ciśnieniomierz ?

Codziennie badam sobie ciśnienie krwi a to dlatego, że będąc kiedyś u lekarza pierwszego kontaktu prawie dostałem diagnozę, że mam mam nadciśnienie tętnicze i muszę brać na stałe leki regulujące ciśnienie krwi. Jak wiadomo tego typu leki łykane codziennie nie są takie bez znaczenia dla organizmu. Tym bardziej że biorę leki na astmę i teraz dodatkowo jeszcze kolejne chcą mi włączyć.
Moje ciśnienie oscyluje w około 128, jak mam duszność i nie wezmę leków i tak kilka godzin się przetrzymam to na ciśnieniomierzu jak zobaczę 160 to od razu biorę i wszystko wraca do normy :-)
Poniżej macie krótki instruktarz mojego autorstwa w jaki sposób używa się ciśnieniomierza Omron M2 Basic. Najniższą cenę w necie jaką znalazłem to było około 85zł. Myślę że to nie dużo za dość dokładny i wytrzymały sprzęt. Polecam tylko takie które mierzą na przedramieniu, nadgarstkowe są maksymalnie kiepskie i się nie nadają. Jeden komplet baterii wytrzymuje ponad rok czasu – dokonując pomiaru 2 razy na dobę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz