Nawilżacz powietrza i jego zbawienny wpływ!

Mieszkam w bloku z betonowej płyty i powietrze na 8 piętrze w upalny dzień taki jak dziś jest na prawdę suche. Wstałem rano, gardło suche i sprawdziłem na barometrze jak z wilgotnością powietrza, patrzę i nie mogę uwierzyć nie przekracza 23% to dla mnie za sucho i duszno, nie mam czym oddychać. W takiej sytuacji od razu wziąłem leki które pomagają na jakiś czas dospać do 8:00. Zimny prysznic i picie zimnej wody poprawiły mi samopoczucie. Przypomniałem sobie, że lekarz kazał mi kupić nawilżacz powietrza dla dzieci, dziś go wyjąłem z szafy umyłem napełniłem zimną wodą i uruchomiłem. Popracował całą noc i ku mojemu zdziwieniu powietrze w sypialni rano osiągnęło wilgotność 68% :-)
Niewiele myśląc odnalazłem włącznik czasowy od rybek i ustawiłem go na 5 godzin w ciągu dnia. Pamiętać muszę tylko o dolewaniu wody. Polecam nawilżacze powietrza każdemu kto ma w mieszkaniu suche powietrze dodatkowo jakiś cichy wiatrak i każdy astmatyk poczuje się o niebo lepiej.
Czy ktoś z Was ma jakiś fajny sposób na podniesienie wilgotności w pokoju?

nawilżacz powietrza
Nawilżacz powietrza

przed-nawilzaczem-powietrza
przed użyciem nawilżacza powietrza :-(





11 komentarzy:

  1. Nawilżaj powietrze ty okrągły skurwysynu,pozdrawiam 3m się

    OdpowiedzUsuń
  2. Może duże akwarium? Oprócz walorów wizualnych, może też nawilżać powietrze:)
    http://www.airnaturel.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niedawno zdecydowałam się na kupno nawilżacza powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza i jestem zdania, że był to bardzo mądry wybór. Mogę mieć samą parę wodną lub z różnymi zapachami. Oczywiście takie nawilżanie jest jak najbardziej wskazane dla osób, które mają różne schorzenia pulmonologiczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo dbanie o powietrze w domu jest bardzo ważne chociażby dlatego, że spędzamy w tych miejscach bardzo dużo czasu. Ja jeszcze mam dodatkowo neutralizatory zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ z racji tego, że chcę aby moje mieszkanie pachniało jak najbardziej naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawilżacz w każdym domu powinien być obowiązkowy, a szczególnie zimą, kiedy powietrze w domu jest bardzo suche i przez to można łapać rożne infekcje. Polecam wejść sobie na stronę https://www.interblue.pl/ na której takie nawilżacze można znaleźć. Znajdziecie wiele różnych produktów. Wszystko się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym jeszcze dodatkowo zainwestowała w oczyszczacz powietrza ze sklepu zdrovi.pl , ponieważ ostatnio nie możemy cieszyć się zbyt dobrą jakością powietrza w Polsce. Do tego jeszcze dochodzą okresowe pylenia roślin to już w ogóle zmora dla alergików

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawilżacze powietrza są dobrym dodatkiem do pomieszczeń, w szczególności kiedy korzystamy z klimatyzacji. Klimatyzacja osusza powietrze, przez co może przyczyniać się do podrażnień skóry, nosa, czy też gardła. Z tego powodu postanowiłam ostatnio zamówić na https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza specjalne urządzenie do nawilżania, które poprawia jakość powietrza oraz rozprowadza je równomiernie po pomieszczeniu. Nawilżone powietrze jest też zdrowsze i zawiera mniej patogenów oraz szkodliwych substancji chemicznych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o nawilżanie dróg oddechowych to można pomyśleć o zakupie inhalatora https://apteline.pl/sprzet-medyczny/inhalatory . W razie chorób, kaszlu, kataru można robić sobie inhalacje solą fizjologiczną. To skuteczny sposób i można stosować u dzieci i dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  10. nawilżacz powietrza tak samo jak oczyszczacz powietrza to świetne urządzenia do walki z alergią. na stronie dbam o oczy też możecie doczytać kilka praktycznych porad jak radzić sobie z objawami alergii

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się składa, że mnie na ten moment w głównej mierze bardzo interesował zakup oczyszczacza powietrza i wiem, że to jest coś niezwykle ważnego. Muszę dodać, że zdecydowanie spory wybór takich urządzeń jest zawsze w sklepie https://ogrodolandia.pl/oczyszczacze-powietrza i zachęcam was do sprawdzania tej oferty.

    OdpowiedzUsuń